دوره خلاقیت در تبلیغات

شروع دوره

15 مهر

پایان دوره

16 آبان

ساعات آموزشی

18

تعداد جلسات

6

قیمت دوره: 150000
مدرس: امیرحسین وفقی

درباره دوره خلاقیت در تبلیغات

امروزه تبلیغات از روش ها و کانال های مختلف راه خود را برای ظاهر شدن بر سر راه شما پیدا می کنند تا بر ذهن و رفتار شما بیشترین اثر را گذاشته و توجه شما را به خود جلب کنند! حال مهمترین نکته این است که کدام تبلیغ بیشترن درگیری را در مخاطبان ایجاد می کند و در نهایت میل به ارتباط با برند و خرید از آنرا افزایش می دهد، برای رسیدن به چنین جایگاهی لازم است تبلیغاتی اثربخش داشته باشیم، یکی از ملزومات تبلیغات اثربخش داشتن خلاقیت است. خلاقیت عامل ایجاد کننده تمایز و مزیتی در میان انبوه تبلیغات است. تکنیک های خلاقانه در تبلیغات ابزاری هستند که برای جلب توجه، ایجاد درگیری ذهنی و تغییر دیدگاه ها و نگرش مردم به کار میروند تا در نهایت بتوانند پیام برند یا محصول خود را به مخاطب انتقال دهند. تجزیه و تحلیل منظم کارهای افراد خلاق ، نشان دهنده وجود الگوها و تکنیک های مشخصی در تفکرشان است . این افراد به خوبی می دانند که هر چیزی از جایی آمده است . سرتاسر یک کار خلاقانه بر پایه آن چیزی که قبلا درست شده ، به وجود می آید . هر ایده ی جدیدی تنها ترکیب یا تلفیقی از یک یا چند ایده قبلی است . مهم نیست که این ایده یا تکنیک چگونه به ذهن شما رسیده ، بلکه چگونگی استفاده و به روزرسانی آن برای رسیدن به هدف مهم است . از این رو آشنایی با استراتژی ها و تکنیک های خلاقانه و درک بهتر و عمیق تر مکانیزم و چگونگی عملکرد آنها می تواند به گسترش فضاهای ذهنی و یافتن ایده های نو منجر شود

مفاهیم کلیدی این دوره

منحنی خلاقیت

چگونگی تقویت نگاه خلاق به پدیده ها

انواع تکنیک های ایده پردازی

یادگیری مفاهیم کاربردی در حوزه تبلیغات و خلاقیت

طراحی استراتژی پیام در تبلیغات و تولید محتوا

یادگیری تکنیک های خلاقیت (25 تکنیک همراه با تمرین و مثال )

فرآیند اجرایی برای تبدیل ایده ها به واقعیت و خروجی نهایی

تحلیل نمونه های موفق تبلیغات خلاق از برند های داخلی و خارجی

تشکیل تیم وانتخاب پروژه ، انجام پروژه به همراه ارائه نهایی

خروجی این دوره

در پایان این دوره یاد می گیرید که چطور به شیوه های خلاقانه به تولید محتوا و طراحی پیام های تبلیغات بپردازید و راهکارهای جدیدی برای حل مسائل کسب و کار ها بیابید. تکنیک های که در این دوره برای تفکر خلاق یاد می گیرید، به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به موضوع ایده پردازی به چشم یک فرآیند و یک مهارت دستیافتنی نگاه کنید تا بتوانید به وسیله ی آن تفاوت ها و تمایزهای خود را با دیگران در پرداختن به موضوع های مختلف نشان دهید و فرصت های بیشتری برای حضور در بازار کار و یافتن موقعیت های مطلوبتان داشته باشید.

مخاطبین دوره

– افرادی که می خواهند در واحد خلاقیت شرکت های تبلیغاتی فعالیت کنند
– افرادی که می خواهند نگاه خلاقانه را به حرفه شان تزریق کنند
– افرادی که علاقه مند به حوزه های خلاقیت و تولید محتوا هستند
– کسانی که در تیم مارکتینگ برند ها حضور دارند و مشغول به کار هستند
– فعالان عرصه ی هنر به ویژه طراحی، گرافیک و تبلیغات
– کارآفرینان، مؤسسان، صاحبان و علاقه مندان به راه اندازی کسب وکارهای نوپا

مدرس دوره

امیرحسین وفقی

کارشناس برندسازی و تبلیغات
جنرالیست کسب و کار

امیرحسین وفقی هستم طراح و استراتژیست برند عضو رسمی برندسازان ایران و فعال در حوزه دیزاین ، دارای مدرک MBA با گرایش بازاریابی و Post MBA با گرایش مدیریت برند . بیش از ۱۰ سال هست که در حوزه های برندسازی و تبلیغات برای شرکت ها و کسب و کارهای مختلف فعالیت میکنم. تعداد پروژه های انجام شده در حوزه برندسازی تا به امروز بیش از۲۰ مورد و تعداد کمپین های تبلیغاتی انجام شده بیش از۵۰ مورد بوده که وظیفه طراحی ، اجرا و راهبری این پروژه ها بر عهده من بوده
طراحی هویت برند
90%
طراحی کمپین های تبلیغاتی
90%
تدوین برنامه بازاریابی
85%
مدیریت خلاقیت
85%
تدوین استراتژی برندسازی دیجیتال
80%
تدوین بوم مدل کسب و کار
95%
تدوین برنامه توسعه محصولات و خدمات
85%
تدوین استراتژی محتوا
90%

پاسخ برخی از سوالات شما

هنرجو در پایان این دوره تمامی دانش و مهارتی که یک گرافیست و طراح برای تولید محتوای سوشال و سایت باید بداند تا بتواند وارد بازار کار شود را یاد خواهد گرفت.

ثبت نام و رزرو دوره

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطر آنچنان که لازم است.
مبلغ پیش پرداخت جهت رزرو دوره : 500،000 تومان

بلاگ

اسکرول به بالا